Таргет.

Пере-завантаження:

нові клієнти, новий дохід, нове мислення.

Стань спеціалістом такого рівня, який не тільки натискає на кнопки, а думає системно, приносить круті результати клієнтам, тому правильно оцінює свої навички та продає себе дорого

Навчаю думати стратегічно

Даю розширені інструменти

Ви збільшуєте дохід

Що ви отримуєте

blanc-dark

Особиста підтримка

Особиста підтримка від мене, як автора курса. Ви працюєте не з кураторами, а особисто зі мною. Я перевіряю ваші домашні завдання, даю зворотній зв'язок та готова вам допомогти.

special-dark

Взаємодія з клієнтами

Ви дізнаєтесь, як отримувати клієнтів та працювати з ними "в довгу".

Навчитесь відмовляти клієнтам, з якими не хочеться працювати, натомість будете отримувати клієнтів, з якими будете працювати роками.

support-dark

Система

Я даю системний метод роботи, який дозволяє замість діяти навмання вибудовувати цілісну систему роботи, будувати стратегії рекламних кампаній та покращувати якість рекламних кампаній.

settings-dark

Інструменти

Навчаю користуватись всіма інструментами МЕТА, які допомагають вирішити задачі клієнтів. Від конверсійних кампаній до e-commerce.

Розбираємось з додатковими інструментами та навичками, за які клієнти платять більше, ніж звичайному таргетологу. Це Analytics, GTM, чат-боти.

На багатьох курсах про це навіть не говорять, вчать запускати на повідомлення, а про технічні налаштування замовчують.

support-dark

Аналіз

Чому рекламна кампанія не працює, які можуть бути причини, чому падають показники та що в таких випадках можна зробити.

Навчіться аналізувати показники та дивитись глибше, ніж срм та срс.

support-dark

Клієнти

На постійній основі даю вакансії та методи пошуку клієнтів. В результаті навчання у вас буде гарантовано один-два клієнти в роботі, за рахунок чого ви відіб'єте навчання.

 

 

Цей курс для вас, якщо

spetsialistam_z_reklami

Ви відчуваєте, що не вистачає знань у таргеті та маркетингу

Якщо ви вже закінчили якісь курси або вчились самостійно, але відчуваєте, що у вас є "білі плями".

То в курсі ви знайдете не тільки уроки про запуск рекламних кампаній, але й про цілісну СИСТЕМУ реклами в соціальних мережах: від аналізу цільової аудиторії до технічних налаштувань.

Нарешті у вас буде впевненість у своїх діях в рекламноу кабінеті.

pochatkivtsyam_v_reklami

У вас немає клієнтів на високі чеки, або не знаєте як їх знаходити

Сидіти і чекати, поки вас знайдуть клієнти - програшна стратегія. Потрібно діяти, але не обов'язково займатись розсилками в Instagram або вести блог.

На курсі я розповідаю як знаходити та "закривати" клієнтів на високі чеки.

vlasnikam_biznesu

Не отримуєте результатів з рекламних кампаній

Після курсу ви перестанете діяти “навмання”, почнете мислити системно, зникне відчуття, що ви не розумієте, “що саме не так”.

Зрозумієте, чому реклама працює або ні, перестанете постійно перезапускати кампанії, щоб отримати результат.

Розберетесь у звітах, показниках і в тому, які метрики важливі, а які ніяк не впливають на результат.

sp-template-quote-icon

Вам не підійде навчання, якщо ви шукаєте чарівну таблетку чи інструмент, які дадуть вам клієнтів та збільшення доходу.

Цей курс для тих, хто готовий до трансформації, до змін себе та до активного навчання, щоб отримати результат.

Після курсу ви будете спеціалістом, який

benefits-01

Системна робота

Планує свої дії роботи з клієнтом та з рекламними кампаніями

benefits-020

Досягає результатів для клієнта

Вибудовує рекламні стратегії, аналізує результати та шукає відповіді.

benefits-03

Використовує додаткові інструменти

Окрім всього інструментарію МЕТА (конверсії, пікселі, кастомні аудиторії) розбирається в Analytics, GTM.

benefits-04

Співпрацює з клієнтами за високі чеки

Вміє знаходити та працювати з клієнтами, які гідно оплачують його роботу

Як проходить навчання

pic-03

Лекції на платформі розділені на основні блоки

Уроки короткі, але насичені практичною інформацією. Тому я рекомендую проходити їх з записником, щоб фіксувати основні моменти.

pic-04

Обов'язкові домашні завдання по блокам лекцій

Живі вебінари кожного тижня - це додаткове нашаровування знань, живе спілкування, додаткова інформація та мотивація.

pic-05

Живі вебінари, де розбираються практичні приклади та питання

Обов'язкові практичні домашні завдання, які закріплюють знання, а не залишають ці знання на одній з забутих поличок нашої пам'яті.

Після кожного блоку - практикум. Тільки після того, як учні його здають, відкривається наступний модуль.

масштабування

В кінці курсу вас чекає екзамен, який підсумовує всі знання та дає впевненість у засвоєнні матеріалу.

Тільки після успішно пройденого екзамену видається сертифікат.

 

За рахунок цього досягається мета курсу - навчити вас самостійно думати, приймати рішення та знати, що робити, щоб отримати результат клієнту та вирости у доході.

Підтримка наставника та закрите ком'юніті

pic-08

Спілкування зі спеціалістами в закритому чаті корисне для розвитку, отримання підтримки та обміном корисної інформації. 

pic-09

Підтримка наставника придає сили та впевненості в будь-яких ситуацій: від спілкування з клієнтом до робочих питань.

Автор курсу

2024_125057
  • діючий інтернет-маркетолог, таргетолог

  • працюю вже більше 15 років з інтернет-рекламою та рекламою в соціальних мережах

  • працювала з різними бюджетами: від 10 дол. до 30 000 дол.

  • досвід в 20+ нішах

  • кейс клієнта на 2 560 повідомлень за 0,67 дол. в автомобільній ніші

  • проводжу корпоративні навчання та індивідуальні консультації

  • працюю з клієнтами роками по 3-5 років

  • мені цікаво отримувати результати від своєї роботи, особливо коли навчаю

ПРОГРАМА КУРСУ

WORK HARD

Цільова
Аудиторія

  • Цільова аудиторія. Сегменти
  • Як знаходити потрібну аудиторію
  • Як працювати з аудиторією

Структура інвентаря META

  • Busines Manager
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Business Suite

Технічні налаштування

  • Створення та установка пікселя, конверсій
  • Запуск рекламних кампаній з різними цілями

Типи аудиторій для таргетинга

  • Аудиторія по інтересам
  • LAL-аудиторія
  • Кастомна аудиторія
  • Стартегії роботи з аудиторіями

Креативи

  • Створення рекламних матеріалів, які продають
  • Постановка завдань для дизайнера
  • Робота з текстами

E-commerce 

  • Робота з каталогом
  • Створення рекламних стартегій в залежності від виду бізнесу
  • Особливості роботи з e-commerce

Google Analytics

GTM

  • Створення та налаштування GA та GTM
  • Інтерфейс GA та GTM
  • Створення кастомних звітів в GA
  • Налаштування та відслідковування подій

Інструменти в роботі таргетолога

Програми та сервіси для:

  • Звітності
  • Структурування та планування
  • Трекери часу
  • AI в роботі таргетолога

ЧАТ

студентів-випусників


Закритий чат випусників курсів, в якому завжди допоможуть, підкажуть та поділяться досвідом.

БІБЛІОТЕКА

книжок для розвитку


Онлайн книжки на тему: копірайтинг, маркетинг, реклама, саморозвиток.

ФАЙЛИ

додаткові документи


Допоміжні файли для роботи: звіти, брифи, ТЗ тощо.

Ціни

Просунутий

Якщо ви хочете стати затребуваним спеціалістом, отримати навички, які допоможуть вам вирости у доході, це ваш тариф.

Групове навчання з регулярними зустрічами.

  • Уроки в записі
  • Живі вебінари
  • Додаткові матеріали
  • Перевірка домашніх завдань
  • Закрита група з випусниками курсу
  • Доступ 1 рік
  • Моє особисте залучення у вашому проєкті - три консультації
  • Налагодження системи залучення трафіку на проєкті

52 000 грн.

39 900 грн.

Індивідуальний

Якщо ви хочете не тільки стати затребуваним спеціалістом та отримати навички, які допоможуть вам вирости у доході, але й мати проєкт, як кейс, то цей тариф для вас.

Індивідуальні зустрічі.

  • Уроки в записі
  • Живі вебінари
  • Додаткові матеріали
  • Перевірка домашніх завдань
  • Закрита група з випусниками курсу
  • Доступ 1 рік
  • Моє особисте залучення у вашому проєкті - три консультації
  • Налагодження системи залучення трафіку на проєкті

 

72 900 грн.

* можлива оплата за виставленим рахунком (сплачує роботодавець)

* а також оплата частинами, якщо обираєте WayForPay

FAQ

  • Чи підійде курс, якщо я вже проходив кілька курсів?

    Так, тим більше, якщо у вас з'явилося відчуття, що у вас “каша” в голові, ви не знаєте кому вірити та що робити в рекламному кабінеті.

     

  • Що, якщо я не розумію технічні налаштування і мені буде складно у всьому розібратись?

    Я пояснюю доволі детально, щоб у вас не з'явилося шансів щось не зрозуміти. Тим більше, що у вас завжди є підтримка в моїй особі.

     

     

  • Що, якщо я не зможу пройти курс вчасно?

    Уроки в записі дають можливість проходити курс в своєму темпі. Для тих, хто систематично пропускає, завжди є можливість звернутись до мене за допомогою.

     

  • Скільки часу треба на навчання?

    В день я рекомендую виділяти до двох годин на навчання. Можна прослухати відео пару разів, законспектувати основні моменти та застосовувати на практиці.

     

  • Чи можна оплатити частинами?

    Так, ви можете скористатись оплатою частинами від банків. Комісію сплачую я, вам залишається тільки сплатити навчання.

     

Переваги


003

Курс глибокий та детальний

Це не короткий курс за умовні 89-500 грн, де розказуть, як запускати рекламні кампанії, а не розказують про поведінкову психологію, глибокий аналіз цільової аудиторії та налаштування аналітики.


002

Ніяких кураторів, тільки спілкування зі мною

По домашнім роботам я бачу наскільки ви засвоїли матеріал та що потрібно підтягнути, в чому допомогти.


004

Ніякої води. Концентрат користі

Навчання в реальному кабінеті та на прикладах з практики.

Якщо у вас залишилися питання, звертайтесь:

telegram