АНАЛІЗ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ. КАСТОМНІ АУДИТОРІЇ. СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ З КАСТОМНИМИ АУДИТОРІЯМИ

Три БЕЗКОШТОВНИХ уроки по таргетованій рекламі

Вітаю!

Мене звати Олена, я діючий таргетолог та інтернет-маркетолог з досвідом більше 10 років.

За весь час роботи я зустрічаю однотипні помилки таргетологів чи підприємців при роботі з рекламою в соціальних мережах.

Перша помилка - відсутній або шаблонний аналіз цільової аудиторії.

Друга - відсутність знань про кастомну (теплу, кастомну) аудиторію та як з ними працювати.

Я підготувала три коротких уроки з таргетованої реклами, які виведуть ваші рекламні кампанії зовсім на інший рівень.

«Якщо ви намагаєтеся продати всім, ви не продасте нікому.» – Сет Годін.

Аналіз цільової аудиторії

Щоб точно розуміти, хто ваш клієнт, чого він хоче, як приймає рішення і як йому продавати ефективно, вам потрібен аналіз цільової аудиторії. Без цього — злив бюджету й слабкі продажі. Існує багато методів аналізу цільової аудиторії:

  1. Демографія — вік, стать, місце проживання, освіта.

  2. Поведінковий аналіз — як користуються сайтом, на що клікають (GA, Hotjar).

  3. Психографіка — цінності, стиль життя, інтереси (опитування, соцмережі).

  4. JTBD (Jobs To Be Done) — це метод, на чолі якого стоїть не споживач, а робота, яку продукт виконує для споживача.

  5. Метод Марка Шеррінгтона або 5W - цей метод дозволяє виділити цільові групи людей зі схожими потребами, щоб надалі можна було зробити їм пропозиції відповідно до їхніх інтересів.

  6. Метод Бена Ханта — по готовності до покупки.

  7. Інтерв’ю / опитування — дають живі інсайти: що болить, що шукають.

В першому відео ви дізнаєтесь про метод "Сходи Бена Ханта", який дозволяє враховувати готовність клієнта до покупки. Розповідаю, як провести клієнта сходами Бена Ханта і довести його до покупки.

Після перегляду відео зробіть невелике домашнє завдання:

  1. Визначте, яку інформацію можна використовувати для сегментування та проаналізуйте аудиторію.
  2. Визначте цільові сегменти/групи та напишіть для них комунікацію для реклами.

Мало хто говорить про кастомні аудиторії, ще менше їх використовують.

Кастомні аудиторії (Custom Audiences) в Meta (Facebook/Instagram) — це інструмент для таргетингу, який дозволяє показувати рекламу людям, які вже взаємодіяли з вашим бізнесом.

Основні типи кастомних аудиторій:

  • Зі списків даних — завантаження бази емейлів, телефонів тощо.
  • Трафік сайту — люди, які відвідували сайт або окремі сторінки (через піксель).
  • Взаємодія з вашими сторінками — користувачі, які взаємодіяли з вашим контентом або підписники.
  • Взаємодія з контентом у Meta — ті, хто лайкав, коментував, дивився відео, натискав на рекламу тощо.

Навіщо використовувати:

  • Ретаргетинг
  • Повернення теплих лідів
  • Створення схожих аудиторій (Lookalike)

Перевага:

  • максимальна персоналізація — реклама "доганяє" тих, хто вже знайомий з брендом.
  • виключення кастомної аудиторії з рекламних кампаній для оптимізації бюджету

Подумайте, які кастомні аудиторії ви можете створити для свого продукту?

Як використовувати кастомні аудиторії

 

Кастомні аудиторії — це не “показати всім”, а точкове попадання в контекст людини. Від дотиску до масштабування — усе можна побудувати на них.

Приклади застосування кастомних аудиторій

1. Ретаргетинг відвідувачів сайту

Аудиторія: люди, які були на сайті, але не здійснили цільову дію.
Що показувати:

  • Товар, який вони переглядали

  • Соцдоказ (відгуки, кейси)

  • Акційна пропозиція або бонус
    Ціль: нагадати й закрити на конверсію.

 

2. Взаємодія з контентом у Meta

Аудиторія: ті, хто лайкав, коментував, дивився відео, тикав рекламу.
Що показувати:

  • Глибший контент (відео, відгуки, експлейнери)

  • Оффер для «зацікавлених»
    Ціль: розігріти і перевести в активну дію.

 

3. Ретаргетинг по клієнтській базі

Аудиторія: список імейлів або телефонів існуючих/потенційних клієнтів.
Що показувати:

  • Новинки, апсейли, допродажі

  • Персоналізовані пропозиції
    Ціль: повторна покупка або реанімація "сплячих".

Подумайте:

Як ви можете використати ваші кастомні аудиторії.

Яку комунікацію ви складете для кожної аудиторії.

ЦІ УРОКИ - НЕВЕЛИКА ЧАСТИНА МОГО КУРСУ "ТАРГЕТ. АНАЛІТИКА. ДВА МІСЯЦІ"

На курсі ви вчитесь ДУМАТИ, не як красиво запостити відео, а як побудувати СИСТЕМУ, що буде продавати.

На курсі ви вибудуєте систему знань, вивчите всі інструменти META, навчитесь працювати з аналітикою, конверсіями, каталогами в e-commerce, та нарешті зрозумієте як працює реклама.

Цей курс для

pochatkivtsyam_v_reklami.png

Новачків або початківців в рекламі

Цей курс, в першу чергу, для новачків, які хочуть розібратись в рекламі та маркетингу соціальних мереж.

Хоча курс і розрахований для новачків, але в курсі ви знайдете не тільки уроки про запуск рекламних кампаній, а про цілісну СИСТЕМУ реклами в соціальних мережах: від аналізу цільової аудиторії та основних критеріїв вибору до технічних налаштувань, стратегій рекламних кампаній, та розуміння своїх дій в рекламному кабінеті.

spetsialistam_z_reklami.png

Діючих спеціалістів або PPC-спеціалістів

Якщо ви не впевнені, як досягати стабільних результатів, ефективно працювати з трафіком на сайт, налаштовувати конверсії, аналізувати дані, цей курс допоможе закрити ці питання.

А також поглибити знання з рекламних стратегій, з аналізу аудиторій та показників.

Навчитесь рахувати Unit-економіку на проєктах, застосовувати рекламні стратегії в залежності від продукту та аналізувати дані. 

vlasnikam_biznesu.png

Власників бізнесу чи керівників відділів

Навчу вас самостійно запускати рекламу для вашого бізнесу, дізнаєтесь, які цілі обирати в рекламному кабінеті, як створити креатив, що буде приводити аудиторію, яка буде купувати.

Забудете про дешеві кліки, а будете рахувати якісні заявки та оцінювати результати, а не охоплення від реклами.

Зможете підвищити результати співпраці з підрядником по таргетованій рекламі.