АНАЛІЗ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ. КАСТОМНІ АУДИТОРІЇ. СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ З КАСТОМНИМИ АУДИТОРІЯМИ
Вітаю!
Мене звати Олена, я діючий таргетолог та інтернет-маркетолог з досвідом більше 10 років.
За весь час роботи я зустрічаю однотипні помилки таргетологів чи підприємців при роботі з рекламою в соціальних мережах.
Перша помилка - відсутній або шаблонний аналіз цільової аудиторії.
Друга - відсутність знань про кастомну (теплу, кастомну) аудиторію та як з ними працювати.
Я підготувала три коротких уроки з таргетованої реклами, які виведуть ваші рекламні кампанії зовсім на інший рівень.
Щоб точно розуміти, хто ваш клієнт, чого він хоче, як приймає рішення і як йому продавати ефективно, вам потрібен аналіз цільової аудиторії. Без цього — злив бюджету й слабкі продажі. Існує багато методів аналізу цільової аудиторії:
Демографія — вік, стать, місце проживання, освіта.
Поведінковий аналіз — як користуються сайтом, на що клікають (GA, Hotjar).
Психографіка — цінності, стиль життя, інтереси (опитування, соцмережі).
JTBD (Jobs To Be Done) — це метод, на чолі якого стоїть не споживач, а робота, яку продукт виконує для споживача.
Метод Марка Шеррінгтона або 5W - цей метод дозволяє виділити цільові групи людей зі схожими потребами, щоб надалі можна було зробити їм пропозиції відповідно до їхніх інтересів.
Метод Бена Ханта — по готовності до покупки.
Інтерв’ю / опитування — дають живі інсайти: що болить, що шукають.
В першому відео ви дізнаєтесь про метод "Сходи Бена Ханта", який дозволяє враховувати готовність клієнта до покупки. Розповідаю, як провести клієнта сходами Бена Ханта і довести його до покупки.
Після перегляду відео зробіть невелике домашнє завдання:
Кастомні аудиторії (Custom Audiences) в Meta (Facebook/Instagram) — це інструмент для таргетингу, який дозволяє показувати рекламу людям, які вже взаємодіяли з вашим бізнесом.
Основні типи кастомних аудиторій:
Навіщо використовувати:
Перевага:
Подумайте, які кастомні аудиторії ви можете створити для свого продукту?
Кастомні аудиторії — це не “показати всім”, а точкове попадання в контекст людини. Від дотиску до масштабування — усе можна побудувати на них.
Аудиторія: люди, які були на сайті, але не здійснили цільову дію.
Що показувати:
Товар, який вони переглядали
Соцдоказ (відгуки, кейси)
Акційна пропозиція або бонус
Ціль: нагадати й закрити на конверсію.
Аудиторія: ті, хто лайкав, коментував, дивився відео, тикав рекламу.
Що показувати:
Глибший контент (відео, відгуки, експлейнери)
Оффер для «зацікавлених»
Ціль: розігріти і перевести в активну дію.
Аудиторія: список імейлів або телефонів існуючих/потенційних клієнтів.
Що показувати:
Новинки, апсейли, допродажі
Персоналізовані пропозиції
Ціль: повторна покупка або реанімація "сплячих".
Подумайте:
Як ви можете використати ваші кастомні аудиторії.
Яку комунікацію ви складете для кожної аудиторії.
На курсі ви вчитесь ДУМАТИ, не як красиво запостити відео, а як побудувати СИСТЕМУ, що буде продавати.
На курсі ви вибудуєте систему знань, вивчите всі інструменти META, навчитесь працювати з аналітикою, конверсіями, каталогами в e-commerce, та нарешті зрозумієте як працює реклама.
Цей курс, в першу чергу, для новачків, які хочуть розібратись в рекламі та маркетингу соціальних мереж.
Хоча курс і розрахований для новачків, але в курсі ви знайдете не тільки уроки про запуск рекламних кампаній, а про цілісну СИСТЕМУ реклами в соціальних мережах: від аналізу цільової аудиторії та основних критеріїв вибору до технічних налаштувань, стратегій рекламних кампаній, та розуміння своїх дій в рекламному кабінеті.
Якщо ви не впевнені, як досягати стабільних результатів, ефективно працювати з трафіком на сайт, налаштовувати конверсії, аналізувати дані, цей курс допоможе закрити ці питання.
А також поглибити знання з рекламних стратегій, з аналізу аудиторій та показників.
Навчитесь рахувати Unit-економіку на проєктах, застосовувати рекламні стратегії в залежності від продукту та аналізувати дані.
Навчу вас самостійно запускати рекламу для вашого бізнесу, дізнаєтесь, які цілі обирати в рекламному кабінеті, як створити креатив, що буде приводити аудиторію, яка буде купувати.
Забудете про дешеві кліки, а будете рахувати якісні заявки та оцінювати результати, а не охоплення від реклами.
Зможете підвищити результати співпраці з підрядником по таргетованій рекламі.