КУРС

ТАРГЕТ

АНАЛІТИКА

ДВА МІСЯЦІ

Вивчи вже нарешті той клятий таргетинг, а заодно основи маркетингу та аналітику

 

СТАРТ ДРУГОГО ПОТОКУ

20.05.2025

kursi_targetovanoji_reklami.png

Цей курс для

pochatkivtsyam_v_reklami.png

Новачків або початківців в рекламі

Цей курс, в першу чергу, для новачків, які хочуть розібратись в рекламі та маркетингу соціальних мереж.

Хоча курс і розрахований для новачків, але в курсі ви знайдете не тільки уроки про запуск рекламних кампаній, а про цілісну СИСТЕМУ реклами в соціальних мережах: від аналізу цільової аудиторії та основних критеріїв вибору до технічних налаштувань, стратегій рекламних кампаній, та розуміння своїх дій в рекламному кабінеті.

spetsialistam_z_reklami.png

Діючих спеціалістів або PPC-спеціалістів

Якщо ви не впевнені, як досягати стабільних результатів, ефективно працювати з трафіком на сайт, налаштовувати конверсії, аналізувати дані, цей курс допоможе закрити ці питання.

А також поглибити знання з рекламних стратегій, з аналізу аудиторій та показників.

Навчитесь рахувати Unit-економіку на проєктах, застосовувати рекламні стратегії в залежності від продукту та аналізувати дані. 

vlasnikam_biznesu.png

Власників бізнесу чи керівників відділів

Навчу вас самостійно запускати рекламу для вашого бізнесу, дізнаєтесь, які цілі обирати в рекламному кабінеті, як створити креатив, що буде приводити аудиторію, яка буде купувати.

Забудете про дешеві кліки, а будете рахувати якісні заявки та оцінювати результати, а не охоплення від реклами.

Зможете підвищити результати співпраці з підрядником по таргетованій рекламі.

Аватар клієнта, його хобі та сорт кави, який він любить зранку, ніяк не допоможуть продавати.
"Дорогі" інтереси, "платоспроможна аудиторія" так само не будуть працювати, якщо не знати ЯК з цим працювати.
 
Поки не буде проведений аналіз аудиторії, розкладена аудиторія на сегменти по ПОТРЕБАМ, не будуть виявлені основні КРИТЕРІЇ ВИБОРУ, ніякі хобі та аватари не допоможуть.
І так важко змінити мислення від аудиторії по віку та статі, до аудиторії, яка знаходиться на різних сходинках прийняття рішення.
Легше проставити вік та стать, правда?
Але це вже не працює. Потрібно змінювати підхід та мислення.

Ваші навички після курсу:

pic-02.png

Розбираєтесь в цільовій аудиторій та розумієте мотиви покупки

Цільова аудиторія та її сегменти: як визначити, хто ваші клієнти, і зрозуміти, чому вони мають обрати саме ваш товар чи послугу.

pic-02.png

Запускаєте результативні рекламні кампанії

Не всі рекламні кампанії приносять бажаний результат. Дізнайтеся, як створювати ефективні кампанії, які гарантовано досягатимуть ваших цілей.

pic-02.png

Аналізуєте результати рекламних кампаній

Без вміння аналізувати та "читати" цифри запуск реклами неефективний. Навчіться розбиратись у всіх показниках реклами: СРС, СРМ, СРV, CTR, LTV, CR.

pic-02.png

Працюєте з Analytics GA4

Інструмент, який дає змогу детально аналізувати поведінку користувачів на сайті, контролювати процес продажів і відстежувати виконання цільових дій для підвищення ефективності ваших рішень.

pic-02.png

Вмієте працювати з багатьма інструментами

Інструменти для спеціаліста, які спрощують робочі процеси, покращують аналіз рекламних кампаній та допомагають досягати максимально ефективних результатів.

Як проходить навчання

pic-03.png

Лекції на платформі розділені на основні блоки

Відео, практичні завдання, які будуть доступні при старті курсу.

pic-04.png

Обов'язкові домашні завдання по блокам лекцій

Я зацікавлена, щоб ви отримали результати від проходження курсів, тому обов'язкові домашні завдання з моєю особистою перевіркою.

pic-05.png

Живі вебінари, де розбираються практичні приклади та питання

Живі зустрічі по основним темам курсу, які допоможуть краще розібратись та заглибитись у тему. Також додаткові вебінари для розвитку.

Підтримка наставника та закрите ком'юніті

pic-08.png

Спілкування зі спеціалістами в закритому чаті корисне для розвитку, отримання підтримки та обміном корисної інформації. 

pic-09.png

Підтримка наставника придає сили та впевненості в будь-яких ситуацій: від спілкування з клієнтом до робочих питань.

Лектор курсу

2024_125057.jpg
  • діючий інтернет-маркетолог, таргетолог

  • працюю вже більше 10 років з інтернет-рекламою та рекламою в соціальних мережах

  • працювала з різними бюджетами: від 10 дол. до 30 000 дол.

  • досвід в 20+ нішах

  • кейс клієнта на 2 560 повідомлень за 0,67 дол. в автомобільній ніші

  • проводжу корпоративні навчання та індивідуальні консультації

  • працюю з клієнтами роками

  • мені цікаво отримувати результати від своєї роботи, особливо коли навчаю

ПРОГРАМА КУРСУ

WORK HARD

Цільова
Аудиторія

  • Цільова аудиторія. Сегменти
  • Як знаходити потрібну аудиторію
  • Як працювати з аудиторією

Структура інвентаря META

  • Busines Manager
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • Business Suite

Технічні налаштування

  • Створення та установка пікселя, конверсій
  • Запуск рекламних кампаній з різними цілями

Типи аудиторій для таргетинга

  • Аудиторія по інтересам
  • LAL-аудиторія
  • Кастомна аудиторія
  • Стартегії роботи з аудиторіями

Креативи

  • Створення рекламних матеріалів, які продають
  • Постановка завдань для дизайнера
  • Робота з текстами

E-commerce 

  • Робота з каталогом
  • Створення рекламних стартегій в залежності від виду бізнесу
  • Особливості роботи з e-commerce

Google Analytics

GTM

  • Створення та налаштування GA та GTM
  • Інтерфейс GA та GTM
  • Створення кастомних звітів в GA
  • Налаштування та відслідковування подій

Інструменти в роботі таргетолога

Програми та сервіси для:

  • Звітності
  • Структурування та планування
  • Трекери часу
  • AI в роботі таргетолога

ЧАТ

студентів-випусників


Закритий чат випусників курсів, в якому завжди допоможуть, підкажуть та поділяться досвідом.

БІБЛІОТЕКА

книжок для розвитку


Онлайн книжки на тему: копірайтинг, маркетинг, реклама, саморозвиток.

ФАЙЛИ

додаткові документи


Допоміжні файли для роботи: звіти, брифи, ТЗ тощо.

Ціни

Самостійний

  • Уроки в записі
  • Живі вебінари
  • Додаткові матеріали
  • Доступ 6 місяців
  • Перевірка домашніх завдань
  • Закрита група з випусниками курсу
  • Три особисті консультації
  • За три місяці - консультація на pro-рівень

18 900 грн.

14 900 грн.

Просунутий

  • Уроки в записі
  • Живі вебінари
  • Додаткові матеріали
  • Перевірка домашніх завдань
  • Закрита група з випусниками курсу
  • Доступ 1 рік
  • Три особисті консультації
  • За три місяці - консультація на pro-рівень

24 900 грн.

19 900 грн.

Індивідуальний

  • Уроки в записі
  • Живі вебінари
  • Додаткові матеріали
  • Перевірка домашніх завдань
  • Закрита група з випусниками курсу
  • Доступ 1 рік
  • Три особисті консультації
  • За три місяці - консультація на pro-рівень

45 900 грн.

39 900 грн.

* можлива оплата за виставленим рахунком (сплачує роботодавець)

* а також оплата частинами, якщо обираєте WayForPay

Переваги


003.png

Курс глибокий та детальний

Це не короткий курс за умовні 89-500 грн, де розказуть, як запускати рекламні кампанії, а не розказують про поведінкову психологію, глибокий аналіз цільової аудиторії та налаштування аналітики.


002.png

Ніяких кураторів, тільки спілкування зі мною

По домашнім роботам я бачу наскільки ви засвоїли матеріал та що потрібно підтягнути, в чому допомогти.


004.png

Ніякої води. Концентрат користі

Навчання в реальному кабінеті та на прикладах з практики.

Якщо у вас залишилися питання, звертайтесь:

telegram