Цей курс, в першу чергу, для новачків, які хочуть розібратись в рекламі та маркетингу соціальних мереж.
Хоча курс і розрахований для новачків, але в курсі ви знайдете не тільки уроки про запуск рекламних кампаній, а про цілісну СИСТЕМУ реклами в соціальних мережах: від аналізу цільової аудиторії та основних критеріїв вибору до технічних налаштувань, стратегій рекламних кампаній, та розуміння своїх дій в рекламному кабінеті.
Якщо ви не впевнені, як досягати стабільних результатів, ефективно працювати з трафіком на сайт, налаштовувати конверсії, аналізувати дані, цей курс допоможе закрити ці питання.
А також поглибити знання з рекламних стратегій, з аналізу аудиторій та показників.
Навчитесь рахувати Unit-економіку на проєктах, застосовувати рекламні стратегії в залежності від продукту та аналізувати дані.
Навчу вас самостійно запускати рекламу для вашого бізнесу, дізнаєтесь, які цілі обирати в рекламному кабінеті, як створити креатив, що буде приводити аудиторію, яка буде купувати.
Забудете про дешеві кліки, а будете рахувати якісні заявки та оцінювати результати, а не охоплення від реклами.
Зможете підвищити результати співпраці з підрядником по таргетованій рекламі.
WORK HARD
Цільова
Аудиторія
Структура інвентаря META
Технічні налаштування
Типи аудиторій для таргетинга
Креативи
E-commerce
Google Analytics
GTM
Інструменти в роботі таргетолога
Програми та сервіси для:
студентів-випусників
Закритий чат випусників курсів, в якому завжди допоможуть, підкажуть та поділяться досвідом.
книжок для розвитку
Онлайн книжки на тему: копірайтинг, маркетинг, реклама, саморозвиток.
додаткові документи
Допоміжні файли для роботи: звіти, брифи, ТЗ тощо.
* можлива оплата за виставленим рахунком (сплачує роботодавець)
* а також оплата частинами, якщо обираєте WayForPay