Як аргументовано підвищити ціну на свої послуги
Як перейти з ролі “виконавця” в роль “експерта/стратега”
Як стати незамінними для клієнтів не тому, що “налаштовуєте рекламу”, а тому що “досягаєте результату”
Як мати стабільну довгострокову співпрацю, а не щомісяця шукати нових клієнтів
Ви запускаєте рекламу, знаєте всі цілі та оптимізацію, можете запустити кампанію максимально швидко.
Але:
• Вам платять 150–200 дол.
• Клієнти вас "не чують" або розказують, що вам робити.
• Ви не можете обґрунтувати, чому вам мають платити більше.
• Вічна конкуренція з такими самими таргетологами.
Так недалеко до вигорання та обезцінення.
• Знаєте рекламний кабінет, всі можливості МЕТА, але не вмієте аналізувати воронки, цифри, поведінку користувача, не вмієте масштабувати кампанії.
• Не маєте структури мислення як маркетолога або стратега.
• Обмежуєтесь рекламними цілями "повідомлення" та "трафік", не будуєте рекламні стратегії.
Зростання таргетолога - це не про “більше клієнтів”, а про глибину знань, досвід і якісну практику.
Але головне питання, як обрати навчання, яке реально дасть знання, а не просто ще одну “галочку”?
Як зрозуміти, що програма дійсно допоможе:
• підвищити цінник
• вийти з рівня “виконавець”
• і нарешті працювати з сильними клієнтами?
Ви будете знати як стати таргетологом, який працює на високі чеки, я розкажу про фундамент, який дасть вам змогу перейти на новий рівень заробітку за пару місяців.
А також у вас буде можливість дізнатись про курс, який створений саме для таргетологів та про спеціальні умови на цей курс.
Але й без курсу ви будете знати, що робити далі.