Підвищити ціну на свої послуги і знати, як це аргументувати
Перейти з ролі “виконавця” в роль “експерта/стратега”
Стати незамінними для клієнтів не тому, що “налаштовують рекламу”, а тому що “приносять результат”
Мати стабільні довгострокові співпраці, а не щомісяця шукати нових клієнтів.
Ви вміюєте запускати рекламу, знаєте кнопки, навіть можете запустити кампанію швидко.
Але:
• вам платять 150–200 дол.
• Клієнти вас "не чують" або знають за вас сраще.
• Ви не можете обґрунтувати, чому вам мають платити бвльше.
• Вічна конкуренція з такими самими таргетологами.
• Знаєте рекламний кабінет, всі можливості МЕТА, але не вмієте аналізувати воронки, цифри, поведінку користувача
• Не маєте структури мислення як маркетолога або стратега
• Обмежуєтесь "поверхневими" рекламними кампаніями і не копаєте глибше.
Зростання таргетолога - це не про “більше клієнтів”, а про глибину знань, досвід і якісну практику.
Але головне питання, як обрати навчання, яке реально прокачає, а не просто дасть ще одну “галочку”?
Як зрозуміти, що програма дійсно допоможе:
• підвищити цінник,
• вийти з рівня “виконавець”,
• і нарешті працювати з сильними клієнтами?