“П'ять відмінностей таргетолога, що працює на великі чеки та за копійки"

БЕЗКОШТОВНО

17.07.2025

Дізнайтесь на вебінарі, які п'ять ознак відрізняють вас від таргетолога, який не боїться називати ціну за проєкт від 500 дол. 

  • Підвищити ціну на свої послуги і знати, як це аргументувати

  • Перейти з ролі “виконавця” в роль “експерта/стратега”

  • Стати незамінними для клієнтів не тому, що “налаштовують рекламу”, а тому що “приносять результат”

  • Мати стабільні довгострокові співпраці, а не щомісяця шукати нових клієнтів.

Цей вебінар для тих, хто

pochatkivtsyam_v_reklami

Запускає таргет, але відчуває, що десь "застряг"

Ви вміюєте запускати рекламу, знаєте кнопки, навіть можете запустити кампанію швидко.
Але:
• вам платять 150–200 дол.
• Клієнти вас "не чують" або знають за вас сраще.
• Ви не можете обґрунтувати, чому вам мають платити бвльше.
• Вічна конкуренція з такими самими таргетологами.

spetsialistam_z_reklami

Відчуваєте, що виросли з "технічної" роботи, але не розумієте, що далі

Знаєте рекламний кабінет, всі можливості МЕТА, але не вмієте аналізувати воронки, цифри, поведінку користувача
• Не маєте структури мислення як маркетолога або стратега

• Обмежуєтесь "поверхневими" рекламними кампаніями і не копаєте глибше.

vlasnikam_biznesu

Втомились від "неадекватних" клієнтів

• Клієнти не готові платити, бо не розуміють, за що саме платять,
• Вимоги ростуть, а оплата - ні,
• Часто ловите вигорання, бо працюєте багато, а грошей не більшає.

sp-template-quote-icon

Ніхто не платить за кнопки. Платять за вплив.

На вебінарі розберемо

pic-02

ЦИФРИ. UNIT-економіка

Цифри правлять світом. І саме вони вирішують, скільки вам платитимуть.
Поки ви не можете обґрунтувати свою цінність у цифрах, вам платитимуть по відчуттях.
А коли покажете, скільки прибутку даєте, переговори про оплату почнуться з іншого рівня.

pic-02

НАВИЧКИ

Що має знати таргетолог, який працює на високі чеки.

Вже давно не секрет, що за просто налаштування чи за натискання на кнопки клієнти не готові платити. А за що готові?

pic-02

КОМУНІКАЦІЯ

Багато говорять про soft-skils, але не розказують, як саме це допомагає вам заробляти більше.

Яка має бути комунікація з клієнтом, щоб з вами співпрацювали в довгу?

pic-02

ІНСТРУМЕНТИ

Сподіватися на дохід понад $200, знаючи лише кабінет Meta  - це хибна ілюзія.
Навіть якщо ви досконало опануєте всі функції рекламного кабінету, але не володієте базовими аналітичними інструментами, зростати в чеках буде неможливо.

pic-02

НАВЧАННЯ

Зростання таргетолога - це не про “більше клієнтів”, а про глибину знань, досвід і якісну практику.
Але головне питання, як обрати навчання, яке реально прокачає, а не просто дасть ще одну “галочку”?

Як зрозуміти, що програма дійсно допоможе:
• підвищити цінник,
• вийти з рівня “виконавець”,
• і нарешті працювати з сильними клієнтами?

 

Автор вебінару

2024_125057
  • практикуючий інтернет-маркетолог, таргетолог

  • працюю вже більше 15 років з інтернет-рекламою та рекламою в соціальних мережах

  • працювала з різними бюджетами: від 10 дол. до 30 000 дол.

  • досвід в 20+ нішах

  • кейс клієнта на 2 560 повідомлень за 0,67 дол. в автомобільній ніші

  • проводжу корпоративні навчання та індивідуальні консультації

  • працюю з клієнтами роками

  • мені цікаво отримувати результати від своєї роботи, особливо коли навчаю

  • спорт - мій відпочинок, наповнення та дисципліна. Я більше 10 років займалась професійним спортом, а після знайшла для себе більш "спокійний" варіант - йога, яку регулярно практикую
  • я краще куплю ще одне навчання або поїду на ретрит, ніж куплю сумочку відомого бренду чи прикрасу. Мої цінності - не речі.

Якщо у вас залишилися питання, звертайтесь:

telegram